pondělí 5. května 2014

Měsíc do odjezdu!

Ahojte všichni! Především se vám chci všem omluvit, že jsem se na tak dlouhou dobu odmlčela, ale v podstatě se toho moc neudálo, takže píšu až teď. Věřím, že až budu na místě, těch informací bude tolik, že budu psát častěji, protože bude o čem :)
Jak většina z vás ví, 14.04. jsem byla na operaci, kdy jsem si nechala zmenšit prsa. Fotka, která je uveřejněná u nadpisu tohoto článku je focená cca 12 hodin po operaci.
Vše proběhlo naprosto hladce a já to snášela překvapivě úplně v pohodě. Bolest téměř žádná.
Bála jsem se jen vytahování drénů, protože ty už jsem kdysi v minulosti zavedené měla a když mi je vytahovali, myslela jsem, že zkapu :D Naštěstí jsem měla skvělého pana doktora, pana docenta Dražana, který o mém strachu věděl a byl natolik citlivý, že jsem vytahování drénů opravdu téměř necítila. Tímto bych chtěla také panovi docentovi za všechno poděkovat. S výsledkem jsem maximálně spokojená a nikdy bych neváhala a šla do toho znova. Pokud o tom kdokoliv z vás uvažuje, klidně mi napište, ráda vám zodpovím podrobnější detaily celého procesu :)

Co se týká mého pracovního poměru, tak ve středu 09.05. jdu naposled do práce, takže si to tu už jenom užívám.

Naše koordinátorka ze společnosti Meccti Martinka, která se o nás stará a je takovým zprostředkovatelem mezi námi a leteckou společností, nám konečně zaslala na emaily originál smlouvy od společnosti, kde bylo napsáno, že výcvik nám začíná už 08.06.2014!!!! Byla jsem překvapená, čekala jsem, že to bude až v druhé polovině června. Takže odlet je plánovaný na cca 05.06. plus mínus pár dní. Je tedy nejvyšší čas si začít dávat všechny potřebné věci do pořádku.
Takže jsem začala zubařem. Fuha řeknu vám, že aby v dnešní době mohl chodit člověk k zubařovi, musí mít dost naspořeno. Změnila jsem zubaře, jelikož se svým jsem již nebyla spokojená. Nechala jsem si také vybělit zuby, protože součástí uniformy a našeho "looku" je výrazná rtěnka, takže když nemá člověk krásně bílé zuby, tak můžou působit trošku žlutě. S cenou za bělení 3.600 Kč jsem počítala, to beru, že platím v plné výši. No ale celkem jsem tam nechala kolem 12.000 Kč, takže fakt netuším, na co si platím zdravotní pojištění, ale tak nevadí, co už :D Jakousi kompenzací je mi to, že mám zřejmě nejkrásnějšího zubaře pod sluncem a jsem si teď více než jistá, že budu chodit pravidelně na prohlídky :D škoda, že jsou jen dvě do roka :D
Ještě jsem si zašla k ortopedovi nechat si udělat ortopedické vložky na míru, jelikož mám hodně ploché nohy, což způsobuje bolesti zad, křivení páteře. S těmito ortopedickými vložkami mě nebudou tak bolet nohy, což si myslím, že se mi do mého budoucího zaměstnání bude určitě hodit. Takže další 1.000 Kč v háji :D
No a zatím moje poslední investice bylo moje obočí, které mám vytetované a řešilo se i na mém konkurzu zda to není problém. Jelikož já v tom nevidím sebemenší problém, nechala jsem si ho obnovit a zvýraznit :D Zatím mám fotku pouze ze druhého dne, kdy to bylo čerstvé, takže se nelekněte. Je to hodně černé, tlusté, nepřirozené a navíc na té fotce nejsem namalovaná, takže vypadám jak černokněžník. BTW to obočí mě bolelo daleko víc než celá operace a dny po ní :D každý to má holt nastavené trošku jinak.
Dnes již mám strupy z obočí sloupané, obočí je o několik odstínů světleší (asi jak na té úvodní fotce) a vypadá již přirozeně. Zatím ale nemám fotku, tak tu pošlu společně v dalším článku. Jo a cena dodělání byla 1.600 Kč

V průběhu tohoto týdne nám Martinka zašle seznam doporučených věcí, co si vzít sebou. Naše první půlka skupinky jsou už téměř měsíc v Bahrainu a tento seznam nedostaly, takže jim dost věcí chybělo. A zřejmě si pomalu začnu skládat věci, které vzít sebou. Nejtěžší pro mě jednoznačně bude výběr bot. To prostě nedám!!!!! To vím! :D
Holky co jsou už v na místě jsou zatím maximálně spokojené. Jediné co je opravdu masaker je ten výcvik. Je to prý opravdu vyčerpávající a těžké, takže se opravdu toho moc bojím, ale musím to zvládnout. Jinak to nejde.

To je tedy takové moje shrnutí za celý duben. Netuším, kdy se opět přihlásím, bude to hodně záležet na tom, co se bude dít. Ale slibuju, že do odletu ještě určitě napíšu... Mějte se hezky :)

3 komentáře:

  1. Ahoj Tvůj blog jsem začala sledovat před nedávnem. Momentálně jsem nenašla na jejich stránkách žádné open days. Nevíš jak často dělají v Praze open day? A budeš bydlet v Bahrainu ? Není to nebezpečné místo?
    A co Tvá angličtina? Ty jsi dělala dřív au-pair v USA?


    Děkuji za odpovědi.
    Paola

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Paolo, i když měl Gulf air vyhlášené výběrko v Bratislavě, tak na svých ofiko stránkách to vypsané neměl, takže těma jejich stránkama bych se moc neřídila. Nedokážu odhadnout jak často dělají nábor. Ale troufnu si říct, že tak jednou za rok v ČR. Emirates dělá třeba i 3x do roka, ale tak oni jsou daleko větší a potřebují víc personálu. V Bahrainu bylo nebezpečno v roce 2011, kdy tam byly nepokoje. Ale situace se už uklidnila a je to tam v pořádku.Holky co tam odletěli v dubnu mi často píšou, jsou nadšené a moc se jim tam líbí.
    Co se týká moji AJ v předchozích příspěvcích se o mojí úrovni AJ zmiňuju. Domluvím se, mám komunikativní úroveň, ale s gramatikou a slovní zásobou je to slabé.
    Jako aupair jsem nepracovala. Byla jsem dvakrát v USA na léto.

    OdpovědětVymazat
  3. paráda, těším se na další články! blogy letušek mě baví a bavíííí :))

    OdpovědětVymazat