středa 26. března 2014

Další postup, náklady, výpověď, operace...

1. další kroky
Opět se hlásím s dalšími novými informacemi. Od konkurzu uběhly cca 3 týdny. Za tuto dobu se nic moc neodehrálo ze strany pořádající agentury. Byla potřeba zaplatit poplatek 1500 EUR, což je při dnešním kurzu eura nějakých 41.000 Kč za zprostředkování a další služby.


Naštěstí aspoň tuto částku jsem schopná si zaplatit sama bez pomoci rodičů ze svých našetřených úspor za cca rok a půl. Po zaplacení ještě dodat výpis z rejstříku trestů a čekat na oficiální smlouvu od letecké společnosti, kde bude i přesný datum odletu. Já jen vím, že bych měla odletět někdy v červnu. První várka holek, které nemají žádné závazky odlítají už 13.dubna. Takže momentálně pořád čučím na emailu a čekám na ofiko smlouvu. Do té doby nemůžu dělat nic.

2. výpověď
Řeknu vám, chodit do práce s vědomím, že už tam dlouho pracovat nebudete a nemoci to nikomu říct je strašně stresující. Nebo alespoň pro mě to bylo. Chtěla jsem to oznámit až budu mít v rukách oficiální smlouvu od Gulf air. Ale vydržela jsem to 14 dní. Prostě se to nedalo ustát. Ve firmě je skvělý kolektiv, vycházíme dobře, naše paní ředitelka na mě byla vždycky moc hodná a já jsem prostě nedokázala lhát. Sjednala jsem si tedy schůzku s paní ředitelkou v kavárně, kde jsem ji oznámila, že končím. Nikomu ten pocit nepřeju. Nemyslela jsem na nic jiného, měla jsem zpocené ruce, letadla v břiše... no nic příjemného, kor když jsem před měsícem při podpisu nové pracovní smlouvy odpověděla na otázku: "nehodláte mi nikam zdrhnout před sezonou doufám?" jsem odpověděla: "néééééééééééé, kam bych chodila???" Naštěstí i po prvotní dost zaskočené reakci jsme se dohodly a ze mě to konečně všechno spadlo. Od 1.04. mi začíná výpovědní lhůta a zatím to vypadá na definitivní konec někdy v druhé polovině května.

3. operace
Díky získání práce letušky jsem se definitivně rozhodla podstoupit mamaplastiku (zmenšení prsou). Do teď jsem o tom pořád jen uvažovala, ale teď jsem si řekla, že musím. V kancelářské práci mi velká prsa až tak nepřekážela, ale když si uvědomím, že budu neustále na nohou, tak bych se zádama umřela. Jsem pořád nahrbená, ale neuvědomuju si to. Vždycky mě někdo řekne: nehrb se!!! Tak se narovnám, ale po chvilce se automaticky zase zakulatím, aniž bych si to uvědomovala. Když jsem dlouho narovnaná, záda mě prostě bolí. Co si budem povídat. Je to přeci jen tíha nosit velká prsa na hrudníku. Všechny kamarádky mi říkají, že co by daly za to mít takové prsa jak já. Věřte mi, není o co stát. Jsem mladá a sehnat hezké plavky nebo spodní prádlo za rozumnou cenu je téměř nadlidský výkon. Když vidím ty barevné plavky za výlohou, různě střižené, s korálky, třásněmi, ornamenty, je mi do pláče. Jelikož jakmile vstoupím dovnitř a řeknu si o svou velikost (80 E-F), prodavačka mi nabídne tři druhy plavek či spodního prádla a o tom jak to prádlo vypadá Vám snad ani nemusím povídat. Zjednodušeně... mám pocit, že si nepřišla kupovat plavky mladá holka, ale babička :) Ono to není jen o spodním prádle, ale i o normálním oblečení. Třeba sako, košile, bundy...všechno musím kupovat obrovské, abych to dopnula přes prsa, a na zbytku těla mi to plandá. Taky se bojím, že bych v uniformě vypadala díky tomu jak strašák.
Takže operace proběhne 14.04.2014, tak na mě myslete, pak dám určitě echo :) Je to naplánované tak, abych do svého odjezdu byla maximálně fit. Cena takové operace stojí 33.000 Kč + 3.000 Kč jedna noc v nemocnici. Cenu za operaci jsem věděla, ale že 3000 Kč za noc v té hrozné staré nemocnici s kovovýma postelama, kovovýma skříňkama, zelenýma kachličkama na zdi.... no za tu cenu můžu být i v Grand hotelu a budu mít krásný apartmán :D
Po operaci bych chtěla ještě podstoupit vybělení zubů, jelikož když budeme muset nosit nějakou výraznou rtěnku, tak ono to nevypadá moc hezky, když máte zuby tak jakože néééé úplně bílé. Neříkám, že mám žluté zuby, ale krásně bílé je tady taky rozhodně nemám.
No takže co se týká zatím mých dosavadních nákladů, můžete si to zhruba spočítat... Žádná sranda.

Zasílám fotku mého já, abyste si sami udělali obrázek o tom, zda je operace nutná či nikoliv. Nechám na každém.. Ale většinou je to tak, že pánové mě od toho dost odrazují a dámy mě chápou a podporují mě... čím to asi bude? :)



15 komentářů:

  1. Ahoj, velmi tvůj blog pomáhá v rozhodování a už se těším na další tvé články:-) Chtěla bych se tě zeptat na angličtinu, psala jsi, že nebyla perfektní, ale i tak tě vzali. Já se právě angličtiny docela bojím, rozumím, ale někdy mi trvá než se porádně rozmluvím a o psaní ani nemluvě. Najdou se na výběrovém řízení i takový co s angličtinou mají taky problém, abych tam nějak moc netrapasila, pokud všichni budou mluvit špičkově:-D Monika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni :) máš přesně stejné trable jako jsem měla já a angličtina byla jediný důvod, proč jsem se bála jít na konkurz. Na jakýkoliv. Už jsem chtěla jít na konkurz daleko dřív, ale vždycky jsem nakonec nešla.
    Každá aerolinka to má trošku jinak. Jak víš z mého blogu, tak Gulf air měl jednoduchý test. žádná gramatika, jen porozumění textu. Např. nízkonákladovka Air Arabia má prej velmi těžký test. Oman Air má prej pořád jeden a ten stejný a je dokonce někde na internetu. Takže je to i o štěstí. Co se týká te Group Activity, tam se opravdu stačí usmívat, poslouchat ostatní, usmívat se a sem tam něco aspoň říct. až do této fáze se angličtina podle mě moc posoudit nedá. Nejtěžší na AJ je to v tom Final interviu. Ale v podstatě jsou tam otázky typické pohovoru, takže když se na ně nachystáš, neměla bys mít problém :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diky moc Deni za opověď, tvůj blog už jsem přečetla tak 10x, doufám, že budeš psát víc a hlavně se těším na tvé pracovní zážitky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Deni,
    chtěla jsem se tě zeptat kdy bude další článek? Doufám, že jsi v pořádku a brzy se ozveš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojte lidičky!!! tento týden určitě napíšu :)

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo, to je zajímavý. Těším se na další článek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Deniso, skvělý blog, píšeš fakt dobře! Právě taky uvažuju nad tím, že bych to zkusila na letušku. Jen mě teda zarazil ten poplatek té agentuře, co to? Já se už někde dočetla, že Travel Servis chce 15k za tréning (a postupně ti to vrátí ve výplatách), ale upřímně, po tom, co jsem o nich četla, se mi to ani nechce k nim zkoušet. Za co je těch 41k, prosím tě?

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Deniso,
    nevim, jestli je tvuj blok stale aktivni, i presto ti zkousim napsat otazku.
    Pracujes momentalne pro nejakou leteckou spolecnost?
    Mam nabidku z Oman Air, ale je to moje prvni zkusenost a dost zasadni krok.
    Momentalne mam nabidku na slusnou nabidku v momentalni praci, ktera me ale moc nenaplnuje. Stojim pred dilematem zustat u jistoty ve velmi dobre firme, ale u prace, ktera me nenaplnuje, anebo jit do rizika a neznama u Oman Air, vse v CR opustit a na "stary kolena" (29 let) jit do neznama...
    Stoji ta prace za to?

    Diky moc predem za odpoved.
    Verca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, šla si nakoniec do Ománu? Ja mám práve pohovor u nich za sebou. Neviem ešte tešili ale test mi prišiel mimoriadne ľahký. Nábor robila agentúra, bolo nás cca 45. Najskôr meranie a väzenie, potom jednoduchý ústne pohovor ktorým prešiel asi kazdy. Príde mi to zvláštne, ze nás prešlo tak moc. Keď to mám porovnať trebárs s aparátom, je tomspolocnost známejšia, asi aj plat lepší, mimo agentúry (bez poplatkov), krajina "živšia". No moje okolie má straší či som normálna ísť do takej krajiny kde sú moslimovia, ze je to tam strašne nebezpečne a podobne. Predsa len "brali veľa dievčat". A tá angličtina stačila naozaj priemerná. Možno B1. Ak som to neprehnala. Budem rada, ak sa mi niekto ozve, kto už pre nich pracuje na h.pogranova@gmail.com

      Vymazat
    2. Ahoj, vzala si tu ponuku z Omanu?
      Mne prisiel dnes congrat.presne po mesiaci od vyberka. Aj ked niektore baby dostali hned na druhy den. Je to praca, ktoru velmi chcem. Vyslovene moj dream job. Uz asi rok chodim po vyberkach, zatial samy neuspech. Zbieram aspon skusenosti. Toto je zatial moj prvy uspech. No ta anglina mi prisla az prilis lahka. Uroven mozno A2-B1. V Traveli spravili test ako na prijimacky na vysoku, este aj dlhy. A fest narocny podla mna. Chcela by som vediet, kolki vedeli, kto ako prvy preletel La Manche (ja som vseobecny rozhlad mala nasprtany) Takze Ist ci neist? 1500€? To je dost. Chapem, agentura to nebude robit zadarminko. Koniec koncov kurz cca tolko hadam aj stoji. Aj Etga si predsa zapyta nie malo penazi. No zaplatit to hned na supu, to nie je kupit si v Tescu lentilky. V robote uz chytam ponorkovu chorobu (4 roky). Neustale meniaci sa kolektiv. A praca, ktora ma prestava bavit. Mam uz zisl hlavu v oblakoch. Nie kratku dobu. Stojim pred dost vaznym rozhodnutim-ist, ci neist?

      Vymazat
    3. Ahoj "anonym", vzala si tú ponuku do Omanu? Momentálne mám v maily od nich zmluvu, nepovedala som ešte resume. Popravde sa bojím toho, že sa čosi posere. Nespravím test a ja sa vrátim domov s holým zadkom. O 1500€ ľahšia a bez práce. Tá robota je môj sen a za posledných asi 10 mesiacov som absolvovala minimálne 6 výberových konaní. V TVS bol test akoby na prijímačkách na vysokú, vo Wizz dokonca žiadne. A tu bol test čo mi pripomínal skôr prijímačky na strednú. Až podozrivo ľahučké. Z konkurzu neviem o nikom, kto do Omanu ide. Určite by mi bolo ľahšie poznať tam niekoho.

      Vymazat
  9. Ahoj Verco,

    Ano momentalne porad pracuji pro gulf air v bahrainu.
    Co se tyka meho nazoru tak ja bych ti rekla stoprocentne bez!!! Jsi v praci jtera te nenaplnuje, nebavi... To je to nejhorsi co se muze stat. To je jedno jak je ta firma stabilni ci neni. Proste te to tam nebavi a budes tam nestastna. Samozrejne nenuzu ti zarucit ze prace letusky te bude bavit, ale i kdyby nahodou ne, je to zkusenost k nezaplaceni, vydelas si nejake penize a kdykoliv se muzes vratit domu... Co to je jeden rok v celem zivote??kapka v mori... Praci u nas najdes vzdycky... Tezce to ano, ale pokud chces, najdes. 😉

    OdpovědětVymazat
  10. Jinak v omanu jsem jeste bohuzel nebyla ale chystam se tam co nejdric, jelikoz sem slysela zenje tam kraaaaaasne!!!!! 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, vieš mi dať pls kontakt na niekoho, kto v Omane už pracuje cez Meccti? Mám od nich v maily zmluvu, už včera som mala termín na resume ANO/NIE. Stále nie som presvedčená. Ten poplatok... Je mi jasné, že agentúra to nebude robiť zdarma. Ale nemala som žiadnu emóciu, keď som si prečítala že ma berú. Odpoveď mi prišla až po mesiaci, aj keď odpoveď sme mali dostať do 10 pracovných dní. Niektoré baby dostali odpoveď už na druhý deň.

      Vymazat
    2. Nikoho z omanu nepoznam, ale napis meccti at tu da kontakt na ostatne baby co prijaly, ze se s nima chces spojit. Tomje nejjednodussi cesta. A za druhe.... Nevim nad cim vahas. Trening udela kazdy, kdxz uz tam budes oni te neposlou zpatky. Iz si je stala dost penez na to aby te jen tak poslali zpatky protoze si neudelala jeden test. Neni to tezky! Vsechny testy jsou na a,b,c,d... Jestli to chces delat bez do toho

      Vymazat