pátek 6. června 2014

---> Směr Bahrain

Zdravím všechny,

většina z vás, která si tento příspěvek čte, tak ho čte v době, kdy už jsem minimálně na cestě na letiště, ne-li už v mém novém domově - Bahrainu.


Balení probíhalo dramaticky :D Mám pocit, že tam budu všechno potřebovat, takže jsem si všeho koupila do zásoby a to se taky projevilo na váze kufru. Sice jsem to do toho obrovského kufru narvala, ale na váze se objevilo číslo 36 kg. Maximální váha jednoho kufru je 32 kg a nedovedla jsem si představit, že bych měla dát 4 kg pryč. Takže jsem si snesla dva menší kufry a celé přeskládat. Teď mám tedy dva menší. Viz. foto mého pokoje před, v průběhu balení a pokoj po :D



             






Jinak slavili jsme celá rodina moje narozeniny + jsme to propojili s "rozlučkou". Nikdy jsem si nepotrpěla na dorty, ale tentokrát jsem dostala jeden absolutně luxusní - viz. foto. Je to logo naší společnosti a je absolutně bezchybné! :)


 Co se týká pocitů, tak zatím jsem kupodivu klidná. Trošku taková zamyšlená, nemluvná...Ale to k tomu asi patří. Asi mi to stále nedochází. Teď sedím pěkně v obýváku, dívám se na show Jana Krause, píšu blog, vedle pc mám zapálenou vonnou svíčku, co hraje všemi barvami, jedna kočka leží v pelíšku, druhá lítá někde po venku a náš pejsek před krbem na své místečku. Je to příjemné, ale bohužel to končí a snad mi začne další etapa života, ve které budu minimálně tak šťastná, jako jsem doma. Je moc příjemné číst povzbudivé smsky, maily, zprávy na FB od přátel i známých od kterých bych to nečekala. Dodává mi to sílu a odhodlanost a strach se díky těmto lidem snižuje. Moc vám všem děkuji. (hlavně děkuju: našim, ségře, Leňousovi, Dášce, Irence, Blažence, Moničce, Tomovi, sousedům... Pokud jsem na někoho zapoměla, moc se omlouvám, ale výše zmiňovaní mi nejvíce utkvěli v paměti. Mějte se hezky a držte mi palce :)


Denis

9 komentářů:

  1. Hodně štěstí kočko, těším se na pokračování!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj pokoj při balení vypadá úplně stejně jak ten můj. Jenom si teda nebalím na dobu neurčitou na druhý konec světa :)
    Marně přemýšlím, co je na třetí fotce z balení v tom obřím kufru. Vypadá to totiž jako šicí stroj.
    Na té fotce s dortem ti to moc sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji :)
      To, co nevis co je je jednozarivkova UV lampa, jelikoz jsem si koupila Gel-lak aby mi cerveny lak vydrzel dyl. Ale jelikoz to odstranovani gel laku je pro me moc zdlouhave, tak zatim si je stejne porad lakuju, takze jsem to nejspis vezla a hlavne kupovala zbytecne. Ale to jsem cela ja :D

      Vymazat
  3. tak ať v pořádku doletíš, ať se ti tam líbí a hlavně daří :))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Tak ten dort je opravdu úžasnej :-) a mimo jiné tě obdivuji, že ti stačily jen dva kufry, já bych jich potřebovala aspoň šest a i tak bych musela nechat půlku šatníku doma :DDDDDD Protože ... každý tričko se přece může hodit :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně štěstí a ať se Ti v nové práci líbí! A moc se těším na další články.

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. AhojkY :) napisu o vikendu :) ten tu je patek+sobota :)

      Vymazat
  7. Hrozně moc držím palce, přeji štěstí a těším se na nový článěk :)
    Dort je úžasný! :) jestli byl i tak dobrý, jako vypadá, tak luxus :)

    OdpovědětVymazat