čtvrtek 13. března 2014

Jak to všechno začalo

Ahojte všichni,

vítám vás na mém blogu. Něco takového jsem si založila poprvé, takže vás prosím o strpení než tu všechno bude vypadat tak jak má. Také se omlouvám za případné gramatické "chibi" :D které se mohou vyskytnout.

Na MDŽ jsem dostala nejkrásnější dárek v podobě přijetí na pozici flight attendant pro bahrainskou leteckou společnost. Budu ráda, když budete můj příběh sledovat spolu se mnou. So, come fly with me!!! :)

Jmenuji se Denisa, je mi 25 let a momentálně ještě pracuji v cestovní kanceláři. Je to mé první zaměstnání po škole. Před tím jsem vždycky na prázdniny vypadla někam do ciziny, ať už to bylo Řecko, USA... tady mě to nikdy nebavilo a nechápala jsem, co tu moji spolužáci přes prázdniny dělají. Vždycky jsem toužila po nějakém atraktivním zaměstnání, vydělávat hezké peníze, cestovat (ale nééé jednou za rok do Chorvatska na dovču) a prostě užívat si život... Pár dní po státnicích jsem získala práci, což bylo v dnešní době úplně super a jsem za tu příležitost do dnes moc vděčná. V cestovce pracuji rok a kousíček. Práce je to hezká, v teplé kanceláři, s lidma... co víc by si člověk mohl přát? Já jsem například přišla na to, že mi nevyhovuje pravidelná pracovní doba. Každý den byl stejný, každý den mi splýval s druhým a prostě celkově ten pravidelný režim není nic pro mě. No a co si budeme povídat, co se týká financí, měla jsem o svém platu jinou představu :) Takže jsem začala pátrat po tom, co by bylo pro mě to nejlepší. V létě jsem vezla sestru na letiště na dovolenou a když jsem se tam procházela a pozorovala lidi, atmosféru, posádky... zamilovala jsem se a hned mi bylo jasné, že tady to prostředí je to, co mě přitahuje a kde chci pracovat, takže letuška byla jasná volba.... Budu ráda, když se mnou projdete celou tuto dlouhou cestu, kterou mám před sebou :)


2 komentáře:

  1. Ahoj Deniso,

    právě jsem narazila na Tvůj blog, pročetla jsem pár článků a musím říct, že Tvůj styl psaní se moc dobře čte. Ráda bych se zeptala, pokud budeš v někdy v brzké době na netu, jak dlouho před assessment day zašle Meccti nějaké info. Přihlásila jsem se minulý týden na konkurz ke Gulf Air, který se bude konat tuto neděli 26.10.2014 v Praze, a kromě e-mailu, ve kterém mi děkovali (Meccti) za zájem a požadovali po mně fotku, CV a mé míry, se mi ještě neozvali. Netuším, kde se to bude konat ani v kolik. Předem díky za odpověď.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj martino, no čas už myslím byl stanovený, co jsem se dívala na stránky Meccti. a informace ti určitě pošlou pár dní před určitě :) přeju hodně štěstí, dej pak vedet :)

      Vymazat