sobota 15. března 2014

TVS - 2. (NE)úspěch?

V tomto příspěvku pouze krátce, protože se zase akorát rozčílím :D
Dne 16.02.2014 jsem šla na jistotu (teda aspoň jsem si to najivně myslela). Nepřipouštěla jsem si, že mě do Travelu nevezmou. Loni nabrali tolik "děcek" a co jsem i četla fóra, šance byly fakt velké.
Navíc jsem si zjistila otázky z všeobecného testu, který se pravidelně opakuje a ještě jsem si nechala udělat aero-medical check. Je to zdravotní prohlídka, kterou si musí všichni po přijetí nechat udělat a ne každý touto prohlídkou projde. Prej to mělo být další plus v životopise pro ty, kteří to již mají.  Angličtina pro mě byla celkem těžká, protože to bylo hlavně o gramatice a jak jsem zde již zmínila, já a anglická gramatika, to nejde dohromady.

Nicméně test všeobecných znalostí jsem napsala tak na 90%. AJ fakt netuším. Oznámili nám, že se ozvou pouze úspěšným uchazečům, které pozvou do druhého kola. Kamarádka, která byla loni mi říkala ať jsem úplně klidná, že druhé kolo mám v kapse, protože prej tam pozvou každého kdo jakžtakž vypadá, má vhodný životopis a ty testy nenapsal jak úplný trotl. Tak sem si říkala, jo tak to by fakt mělo vyjít... Čekala jsem týden a mé naděje byly definitivně pohřbeny, když jsem četla na fóru, že jiným lidem už pozvánka do druhého kola přišla a můj email pořád nic... Nechápala jsem a byla jsem úplně v háji.. Jediné jak jsem si to vysvětlovala bylo, že jsem buď ten anglický test napsala tak strašně katastrofálně, že mě prostě na základě toho výsledku nemohli pozvat do druhého kola, nebo jsem jim nevyhovhovala typově. Ale to zase nevím no... Když jsem viděla, co tam loni "sebrali", tak jsem si říkala: "tvl, dyť ty seš oproti těm středoškolákům a telátkům úplně na jiném levlu" :D Ale holt asi jsem musela zpět na zem.

Takže jsem se opět musela smířit s pokračováním mé hvězdné kariéry v CK. Ale z toho prvního neúspěchu pro Flynas jsem byla víc špatná. Nevím čím to bylo...Asi tím, že tam jsem už byla tak blízoučko a nevyšlo to. Znovu jsem si řekla: čeká na tebe něco lepšího, než se srát s koupákama v nízkonákladovce a navíc jenom na 5 měsíců!!!!! Ano Ano. V TVS berou pouze na sezonu, takže lítáte max. do října a pak si dělej zase do dubna co chceš. Jako brigáda  při studiu to může být dobrá :) to ale není nic pro mě.
Byla jsem opravdu hrozně naštvaná, že to nevyšlo!!!! Ale vidíte ten osud????
Kdyby mi ten TVS vyšel, nikdy bych nešla na konkurz do Bratislavy pro Bahrainskou leteckou společnost, takže bych zkysla v Praze v Travelu na pár měsíců a pak bych byla zase tam, kde jsem teď - nikde. Takže to v podstatě můžu brát za úspěch pro mě.

2 komentáře:

  1. Však se neříká jen tak, že všechno zlé je pro něco dobré :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento neúspěch byl opravdu velký úspěch!

    OdpovědětVymazat